נימוקים למתן הפטור:
המשרד עושה שימוש במערכות רבות המבוססות על טכנולוגיות של חברת מיקרוסופט וביניהן מערכות הפעלה לשרתים, למחשבים אישיים, בסיסי נתונים, מערכת דו"חות, טפסים אלקטרוניים, כלי פיתוח של המפתחים ועוד.
תמיכת פרמייר (Premier) הינה תמיכה המספקת גישה ישירה ומועדפת אל מוקד התמיכה והסיוע הטכני של חברת מיקרוסופט באמצעות חבילה מותאמת אישית של אפשרויות תמיכה הכוללת הקצאת מהנדסים בעלי התמחות ספציפית למוצרים הנמצאים בשימוש המשרד ובעלי יכולות לבצע ליווי של שדרוגים ועבודות שוטפות על מוצרים אלה .
שירותי התמיכה כוללים:
1. שרותי תמיכה 24x7-לפתרון תקלות על ידי מומחי מיקרוסופט.
2. שירותי תמיכה פרואקטיביים של מומחי מיקרוסופט.
3. סיוע ותמיכה בתשתיות מיקרוסופט.
4. גישה למקורות מידע והשתתפות בסדנאות טכנולוגיות של מיקרוסופט.
לצורך קבלת שירותי תמיכה על מוצרים מתוצרת מיקרוסופט ברמת Premier, מבקש האגף להתקשר עם חברת מיקרוסופט כספק יחיד.
-
היקף כספי:
325,000
-
מטבע:
ש"ח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
23/12/2020
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/12/2021
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(29) - ספק יחיד
-
מס' ח״פ:
511380693
-
שם הספק:
מיקרוסופט ישראל בע"מ