מהות ההתקשרות:
המשרד עושה שימוש במערכות רבות המבוססות על טכנולוגיות של חברת מיקרוסופט וביניהן מערכות הפעלה לשרתים, למחשבים אישיים, בסיסי נתונים, מערכת דו"חות, טפסים אלקטרוניים, כלי פיתוח של המפתחים ועוד.
תמיכת פרמייר (Premier) הינה תמיכה המספקת גישה ישירה ומועדפת אל מוקד התמיכה והסיוע הטכני של חברת מיקרוסופט באמצעות חבילה מותאמת אישית של אפשרויות תמיכה הכוללת הקצאת מהנדסים בעלי התמחות ספציפית למוצרים הנמצאים בשימוש המשרד ובעלי יכולות לבצע ליווי של שדרוגים ועבודות שוטפות על מוצרים אלה .
השירותים כוללים :
1. שרותי תמיכה 24x7-לפתרון תקלות על ידי מומחי מיקרוסופט (מישראל ומרחבי העולם).
2. שירותי תמיכה פרואקטיביים של מומחי מיקרוסופט לכלל המוצרים.
3. ייעוץ מומחים בכלל התשתיות והתוכנות מבית מיקרוסופט, הקיימות באגון והפוטנציאליות.
4. ליווי מומחים לצוותי הפיתוח עבור פרויקטים המבוססים על מוצרי החברה.
5. גישה למקורות מידע ייחודיים של מיקרוסופט והשתתפות בסדנאות טכנולוגיות.
נימוקים למתן הפטור:
המשרד עושה שימוש במערכות רבות המבוססות על טכנולוגיות של חברת מיקרוסופט וביניהן מערכות הפעלה לשרתים, למחשבים אישיים, בסיסי נתונים, מערכת דו"חות, טפסים אלקטרוניים, כלי פיתוח של המפתחים ועוד.
תמיכת פרמייר (Premier) הינה תמיכה המספקת גישה ישירה ומועדפת אל מוקד התמיכה והסיוע הטכני של חברת מיקרוסופט באמצעות חבילה מותאמת אישית של אפשרויות תמיכה הכוללת הקצאת מהנדסים בעלי התמחות ספציפית למוצרים הנמצאים בשימוש המשרד ובעלי יכולות לבצע ליווי של שדרוגים ועבודות שוטפות על מוצרים אלה .
השירותים כוללים :
1. שרותי תמיכה 24x7-לפתרון תקלות על ידי מומחי מיקרוסופט (מישראל ומרחבי העולם).
2. שירותי תמיכה פרואקטיביים של מומחי מיקרוסופט לכלל המוצרים.
3. ייעוץ מומחים בכלל התשתיות והתוכנות מבית מיקרוסופט, הקיימות באגון והפוטנציאליות.
4. ליווי מומחים לצוותי הפיתוח עבור פרויקטים המבוססים על מוצרי החברה.
5. גישה למקורות מידע ייחודיים של מיקרוסופט והשתתפות בסדנאות טכנולוגיות.
להלן רשימת הנימוקים:
א. רק בשירות תמיכה Premier יש למשרד מחויבות ישירה של חברת מיקרוסופט לפתרון בעיות ותקלות עפ"י SLA (Service Leval Agreement) שסוכם. חברת מיקרוסופט אינה יכולה להתחייב על SLA לתמיכה במוצריה בהסכמים שנחתמו מול שותפים עסקיים שלה .
ב. ייעוץ תכנוני, הן למוצרים קיימים והן למוצרים עתידיים, תוך קבלת התחייבות יצרן לטיב הפתרון.
ג. ראיה הוליסטית ואינטגרטיבית של כלל פתרונות החברה תוך יכולת ראיה עתידית.
-
היקף כספי:
300,000
-
מטבע:
ש"ח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/01/2022
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/12/2022
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(29) - ספק יחיד
-
מס' ח״פ:
511380693
-
שם הספק:
מיקרוסופט ישראל בע"מ