נימוקים למתן הפטור:
בוצעה פניה לחברות המספקות תמיכה למוצרי מיקרוסופט בבקשה לקבלת הצעות לשירות כמפורט בס' "מהות ההתקשרות".
לא נמצא חברה שביכולתה לספק את השירות המבוקש.
נימוקים והערות נוספות:
א. רק בשירות תמיכה Premier יש למשרד מחויבות ישירה של חברת מיקרוסופט לפתרון בעיות ותקלות עפ"י SLA (Service Leval Agreement) שסוכם. חברת מיקרוסופט אינה יכולה להתחייב על SLA לתמיכה במוצריה בהסכמים שנחתמו מול שותפים עסקיים שלה .
ב. ייעוץ תכנוני, הן למוצרים קיימים והן למוצרים עתידיים, תוך קבלת התחייבות יצרן לטיב הפתרון.
ג. ראיה הוליסטית ואינטגרטיבית של כלל פתרונות החברה תוך יכולת ראיה עתידית.
-
היקף כספי:
400,024
-
מטבע:
ש"ח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/01/2024
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/12/2024
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(29) - ספק יחיד
-
מס' ח״פ:
511380693
-
שם הספק:
מיקרוסופט ישראל בע"מ