מהות ההתקשרות:
ערוצי השירות של המוסד לביטוח לאומי דינמיים ומותאמים לקהלי יעד שונים, על מנת
להעניק למבוטחים, שירות ברמה גבוהה.
מנתוני המוסד לביטוח לאומי עולה כי הציבור אינו מכיר את כלל ערוצי השירות שקיימים כיום,
ובשל כך, לא מנוצל פוטנציאל השימוש בהם וכי הציבור פונה למוסד לביטוח לאומי, בעיקר
באמצעות המוקד הטלפוני.
המוסד לביטוח לאומי מבקש לצאת בקמפיין אשר יציג לציבור את מגוון ערוצי השירות שלו, תוך
התמקדות בערוצי שירות דיגיטליים, שכוללים מידע ומענה ישיר למבוטחים, מענה על שאלות
ובירורים שונים לצד מוקדי השירות הטלפוניים.
נימוקים למתן הפטור:
ערוצי השירות של המוסד לביטוח לאומי דינמיים ומותאמים לקהלי יעד שונים, על מנת
להעניק למבוטחים, שירות ברמה גבוהה.
מנתוני המוסד לביטוח לאומי עולה כי הציבור אינו מכיר את כלל ערוצי השירות שקיימים כיום,
ובשל כך, לא מנוצל פוטנציאל השימוש בהם וכי הציבור פונה למוסד לביטוח לאומי, בעיקר
באמצעות המוקד הטלפוני.
המוסד לביטוח לאומי מבקש לצאת בקמפיין אשר יציג לציבור את מגוון ערוצי השירות שלו, תוך
התמקדות בערוצי שירות דיגיטליים, שכוללים מידע ומענה ישיר למבוטחים, מענה על שאלות
ובירורים שונים לצד מוקדי השירות הטלפוניים
-
היקף כספי:
140,400
-
מטבע:
ש"ח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
20/06/2024
-
מועד סיום ההתקשרות:
20/01/2025
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(11) - שירותים או טובין שעניינם תרבות, אמנות, בידור או הווי
-
מס' ח״פ:
515101830
-
שם הספק:
איילה ברק - ניהול אישי בע"מ