נימוקים למתן הפטור:
להלן הסיבות לבחירת שירותי פרמייר מחברת מייקרוסופט:
רק בחוזה Premier המזמין מקבל מחויבות ישירה מחברת מיקרוסופט לפי SLA (Service Level Agreement):
1. בתקלה משביתה מוגדר תהליך הסלמה – במקרה של תקלה ברמת חומרה גבוהה (A) מהנדסי מיקרוסופט יעבדו באופן רציף עד לפתרון התקלה, לרבות שילוב מהנדסי הפיתוח של המוצרים בחו"ל, מהדרג הבכיר ביותר של צוותי תמיכה בחו"ל, ואף למהנדסים שיכולים לערוך שינויים בקוד המוצר, וזאת תוך 4 שעות מפתיחת התקלה, בהתאם לרמת הדחיפות בטיפול בתקלה.
2. חשיפה למאגרי מידע של מיקרוסופט בנוגע לתקלות ברמה בינלאומית – חברת מיקרוסופט, כגוף מוביל, מתעדת כל תקלה ואת פתרונה בבסיס ידע עולמי (Knowledge Base), כך שבמידה ונתקלים בארץ בתקלה, מוקד התמיכה יידע מיד מה הפתרון לתקלה מכיוון שיתכן וכבר ונפתרה במקום אחר בעולם.
יובהר כי חוזה ה-Premier הוא היחיד שמאפשר קבלת המבוקש לעיל, כך שחברה אחרת אינה יכולה לספק את המבוקש באמצעות שימוש בחוזה שונה. האמצעים שבהם נערכו בדיקות לאיתור ספקים נוספים והכנת חוות דעת:
• רק לחברת מיקרוסופט אפשרות גישה ישירה לקוד המקור הרלוונטי.
• מבדיקה מול חברות שונות בשוק, מול חברת מיקרוסופט וכן לפי ידיעותיהם המקצועיות של האנשים הרלוונטיים באגף מערכות מידע, לא נמצאו חברות או גופים המספקים תמיכה ברמת פרמייר למוצרי מייקרוסופט.
-
היקף כספי:
250,000
-
מטבע:
ש"ח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/01/2025
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/12/2025
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(29) - ספק יחיד
-
מס' ח״פ:
511380693
-
שם הספק:
מיקרוסופט ישראל בע"מ