מהות ההתקשרות:
אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע במשרד הרווחה והביטחון החברתי מבקש לרכוש שירותי תמיכה וייעוץ proactive care מחברת HPE.
במשרד קיימים שלושה מערכי אחסון מרכזי המשמשים לאחסון נתונים עבור כלל מערכות המחשוב במשרד (שירותי קבצים, אפליקציות, בסיסי נתונים, דוא"ל ועוד. שניים ממערכי האחסון מוצבים בחדר המחשב המרכזי במגדלי הבירה, ושלישי באתר ה-DR. מערכים אלו נרכשו באמצעות מכרז 16.2.0.16 – אספקת מערכות אחסון נתונים למשרדי הממשלה – בו זכתה חב' מטריקס עם ציוד מתוצרת חב' HPE.
תקלות חומרה (דיסקים, בקרים, ספקי כח וכו') מטופלות ע"י מטריקס במסגרת המכרז לנושא החומרה בלבד.
בנוסף לנושא טיפול בתקלות חומרה, תפעול המערכות מצריך שרותי תמיכה וסיוע בתחומים שנוספים, כדוגמת שדרוגי תוכנה, טיפול בתקלות תוכנה, ניטור, תחזוקה מונעת, טיוב ושיפור ביצועים. תמיכה וסיוע בתחומים אלו אינם מסופקים על ידי מטריקס, שכן הדבר אינו כלול בהוראות המכרז בו זכו.
לאור המורכבות הטכנולוגית בעבודה בסביבות טכנולוגיות, ובהתחשב ברגישות המידע, המיומנות לעבודה הנדרשת בתחומים אלו היא למעשה אך ורק ברמת היצרן, שכן רק היצרן עצמו מכיר את המערכת ברמה הנדרשת לטיפול בבעיות מהסוג המתואר ולפעמים אף לפתח תיקון תוכנתי לגרסה. לכן נדרשת התקשרות מול היצרן HPE לתמיכה פרואקטיבית (מניעתית ושיפור ביצועים).
השירות הנדרש הינו קבלת שירות תמיכה וייעוץ DATA CENTER PROACTIVE CARE שרק חברת HPE מסוגלת לספק. הנ"ל הינו פתרון תמיכה מקיף המיועד לתשתיות קריטיות שלא ניתן להשביתן (דבר שלמעשה ישבית את כלל שירותי המחשוב של המשרד) שירות זה מציע את השילוב המתאים של שירותים במטרה לשפר עד למקסימום את הזמינות והביצועים בכל מערך תשתיות האחסון ותקשורתHPE בסביבת ה- IT . במשרד קיים כבר ניסיון של שירות זה בצורה מוצלחת מזה מספר שנים. השירות הניתן כולל: תמיכה שוטפת, שיפור ביצועים ובדיקות ביצועים, זיהוי תקלות טרם התרחשותן, היעזרות במומחה טכני מטעם היצרן לכל צורך, עדכוני גרסאות תוכנה וקושחה
-
היקף כספי:
459,080
-
מטבע:
ש"ח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
15/05/2025
-
מועד סיום ההתקשרות:
14/05/2026
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(29) - ספק יחיד
-
מס' ח״פ:
511009342
-
שם הספק:
היולט-פקרד (ישראל) בע"מ