מהות ההתקשרות:
התקשרות במכרז מרכזי לחכירה של מכונות להפקת מסמכים עבור משרדי הממשלה
נימוקים למתן הפטור:
ועדת הפטור והשר נתנו כבר את אישורם לביצוע המכרז באופן דינאמי מקוון, אולם המכרז בוטל והתפרסם מכרז חדש בשינוי קל (3 סלים במקום 2 במכרז שבוטל). לפיכך אנו מבקשים אישור מחדש של הבקשה.התיחור הדינאמי המקוון צפוי להיערך בסוף הרבעון הראשון - תחילת הרבעון השני של 2010 (מרץ-אפריל 2010). הליך בחירת הספקים הזוכים יהיה הליך מכרזי, תוך שמירה מלאה על עקרונות השוויון וההגינות העומדים ביסוד חובת המכרז. בשלב ראשון, המציעים יגישו מענה לפרק המנהלה הכולל את התנאים המוקדמים להשתתפות במכרז. ההצעות יבחנו על עמידתן בסעיפי ובתנאי הסף ורק אלו שיעמדו בהם, יעברו לשלב הבא - בחינת פרק העלות. שלב בחינת פרק העלות, שהוא למעשה שלב התיחור הכספי, יבוצע באמצעות פלטפורמה אלקטרונית ? מקוונת. התיחור לפיכך, יבוצע במהלך יום מוגדר, באמצעות סחר אלקטרוני. בסופו של אותו יום ? יוכרז/ו לכל סל במכרז ספק/ים זוכה/ים. על-בסיס הניסיון שהצטבר עד עתה, אנו מעריכים כי המחירים שיושגו במכרז זה כתוצאה משימוש במתכונת זאת, יהיו נמוכים באופן משמעותי בהשוואה לביצוע מכרז פומבי רגיל, ובכך יושג חיסכון כספי ניכר לכלל המשרדים.
-
היקף כספי:
24,000,000
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
15/04/2010
-
מועד סיום ההתקשרות:
06/12/2013
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(28) - נסיבות מיוחדות
-
מס' ח״פ:
-
שם הספק:
ספקי מכונות להפקת מסמכים
שירותי ניהול, יעוץ ומנהל
שירותי בנייה ואחזקת מבנים