מהות ההתקשרות:
שכירת תוספת שטח עבור משרד המשפטים בירושלים
נימוקים למתן הפטור:
ועדת המכרזים לאחר שבחנה את האפשרות להתקשרות בדרך של מכרז פומבי ולאחר שבחנה את האפשרויות כאמור בתקנה 1ב, הגיעה לכלל מסקנה כי עריכת מכרז איננה אפשרית בנסיבות העניין ולחילופין אין בה כדי להביא תועלת, וזאת מן הטעמים הבאים: 1.הדיור תואם את הדרישות הפונקציונאליות של היחידה, ולפיכך זמין לשימושה המיידי, למעט התאמות קלות, שהמשכיר יבצע בעצמו ועל חשבונו, בהתאם לדרישת המשרד. 2.מדובר בחלופה שאותרה במרכז העיר - דבר התואם את מדיניות העירייה לגבי הריכוז של משרדי הממשלה במרכז העיר. לאחר בדיקה במבנה התברר שהדיור המוצע הינו החלופה היחידה במבנה. 3.דיור ממשלתי שוכר בבניין כלל שטחים בגדלים שונים עבור משרדי ממשלה נוספים כגון - משטרת ישראל, משרד התחבורה, משרד התמת, משרד האוצר ועוד, ולכן שכירת שטח נוסף הינה בהתאם למדיניות של הדיור הממשלתי של ריכוז יחידות ממשלתיות דבר המביא להתייעלות וחיסכון לאור אחידות של המערכות השונות. 4.התנאים הכלכליים שסוכמו עם המשכירים הינם טובים, קרי 45.0 ? למר לחודש, והינם דומים לדמי השכירות המשולמים על-ידי יחידות ממשלתיות אחרות במבנה. 5.הדיור המוצע נמצא במקום מיוחד בכך שהדבר מאפשר פעילות בין היחידות השונות של משרד המשפטים. 6.היחידה החדשה תוכל להתחבר ישירות לתשתית התקשורת של מערכות המידע של משרד המשפטים. 7.לאחר 31/12/2011, תהיה האפשרות להפסיק את השכירות בכל עת בהודעה
-
היקף כספי:
1,900,000
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/01/2010
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/12/2014
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(14א) מכירת זכויות במקרקעין-דייר מוגן
-
מס' ח״פ:
510973456
-
שם הספק:
ברזיל ישראל בית השקעות בעמ