מהות ההתקשרות:
תחזוקת מערכת מענה קולי לשנת 2010- חברת SPL מערכת מענה קולי הינה יחודית- משולבת טלפוניה וגישה לקבציםב-ON LINE. במהלך השנים המערכת הורחבה, שודרגה, והותאמה לפלטפורמות טכנולוגיות חדשות. כמדי שנה יש צורך בחידוש הסכם תחזוקה.
נימוקים למתן הפטור:
המערכת הינה יחודית ומושתת על חומרה ותוכנה המשווקות בלעדית עי חברת SPL הנושאת באופן בלעדי בידע המקצועי הנדרש.
-
היקף כספי:
279,134
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/01/2010
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/12/2010
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(29) - ספק יחיד
-
מס' ח״פ:
510756448
-
שם הספק:
אס. פי. אל. תוכנה בעמ
שירותי מחקר, הנדסה וטכנולוגיה
מחשוב ותקשורת