מהות ההתקשרות:
הנגשה לשונית של שירותי בריאות לעולים מאתיופיה.
נימוקים למתן הפטור:
1. בהתאם לחוזר מנכל 7/11 שפורסם בתאריך 3.2.11 התאמה והנגשה תרבותית ולשונית במערכת הבריאות, מחויבים נותני השירות הרפואי בתחנות השונות לוודא כי המטופלים מבינים את הטיפול הרפואי אותו הם צפויים לקבל, על כל ההיבטים הקשורים בכך. 2. בהקשר זה נדרש להתקשר עם עמותת טנא בריאות, להפעלת מוקד טלפוני לתרגום סימולטני עבור מטופלים דוברי השפה האמהרית. להפעלת השירות גויסו והוכשרו אנשים בעלי רקע בריאותי, בעלי שליטה טובה בשפה העברית והאמהרית כאחד. המוקד פועל בפריסה ארצית ומטרתו העיקרית, כאמור גישור על פערי השפה והתרבות בין עולי אתיופיה ונותני השירות. השירות פועל כארבע שנים בהצלחה רבה ומתרחב בהדרגה לתחנות טיפול שונות ברחבי הארץ. העמותה, שמפעילה פעילויות רבות לקידום וחינוך לבריאות בקרב יוצאי אתיופיה, הינה היחידה המסוגלת לספק שירות זה. 3. השתתפות משרד הבריאות בפרוייקט הינה בהיקף שנתי של 250 אלף , מתוך עלות כוללת של כ- 630 אלף לשנה. ההתקשרות הינה למשך שנה וארבעה חודשים. 4. בוצע פרסום כנדרש לפי תקנה 3א ולא התקבלה כל השגה בנושא.
-
היקף כספי:
333,340
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/09/2011
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/12/2011
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(29) - ספק יחיד
-
מס' ח״פ:
580468643
-
שם הספק:
טנא בריאות (ער)