מהות ההתקשרות:
מתן שירותי ייעוץ להטמעת תרבות ותהליכי עבודה של תכנון, בקרה ומדידה במשרד הבריאות.
נימוקים למתן הפטור:
1. בהחלטתה מספר 141/10 מיום 17.10.11 אישרה הוועדה את ההתקשרות עם חברת תפן למתן שירותי ייעוץ וליווי בהקמת המוקד הטלפוני במשרד בסכום של 851 אלף . החברה נבחרה מבין 6 חברות בהליך תחרותי של פנייה סגורה ממאגר המציעים הקיים ביחידת האוש. 2. תוך כדי הקמת המוקד והפעלתו הסתבר כי מפאת הקשר ההדוק הקיים בין יחידות המשרד שעבורן מופעל המוקד בשלב זה ובין לשכות הבריאות המחוזיות ישנו צורך ממשי להרחבת המערכת גם ללשכות ולנפות האזוריות, וזאת עמ לספק שירות יעיל יותר לציבור הפונים.
-
היקף כספי:
754,000
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/09/2011
-
מועד סיום ההתקשרות:
30/06/2012
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(4)(ב)(2) בתנאים זהים לתנאי ההתקשרות הראשונה ובנסיבות שבהן השמירה על האחידות נדרשת מטעמי חסכון ויעילות
-
מס' ח״פ:
555555556
-
שם הספק:
תפן
שירותי ניהול, יעוץ ומנהל
שירותי מחקר, הנדסה וטכנולוגיה