מהות ההתקשרות:
הנגשה לשונית של שירותי בריאות לעולים מאתיופיה במתקני קופות החולים.
נימוקים למתן הפטור:
1. בהתאם לחוזר מנכל 7/11 שפורסם בתאריך 3.2.11 התאמה והנגשה תרבותית ולשונית במערכת הבריאות, מחויבים נותני השירות הרפואי בתחנות השונות לוודא כי המטופלים מבינים את הטיפול הרפואי אותו הם צפויים לקבל, על כל ההיבטים הקשורים בכך. 2. בהקשר זה נדרש להתקשר עם עמותת טנא בריאות, להפעלת מוקד טלפוני לתרגום סימולטני עבור מטופלים דוברי השפה האמהרית. השירות פועל מזה 4 שנים, בהתרחבות מתמדת, ולהפעלתו גויסו והוכשרו אנשים בעלי רקע בריאותי, בעלי שליטה טובה בשפה העברית והאמהרית כאחד. העמותה, שמפעילה פעילויות רבות לקידום וחינוך לבריאות בקרב יוצאי אתיופיה, הינה היחידה המסוגלת לספק שירות זה.
-
היקף כספי:
250,000
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/09/2011
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/12/2012
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(29) - ספק יחיד
-
מס' ח״פ:
580468643
-
שם הספק:
טנא בריאות (ער)