מהות ההתקשרות:
ליווי והטמעה של מערכת CRM במוקד קול הבריאות.
נימוקים למתן הפטור:
1. בהחלטה מספר 141/10 אישרה הוועדה את ההתקשרות עם חברת תפן, לאחר הליך תחרותי, למתן שירותי ייעוץ וליווי בהקמת המוקד הטלפוני במשרד בסכום של 851 אלף , ולאחר מכן אושרה הרחבה בסך של 650 אלף (החלטה 168/11). מאחר והוועדה החליטה כי לא תהיינה הרחבות נוספות בפטור ממכרז הנחתה ועדת המכרזים את אגף המחשוב לצאת למכרז פומבי לקבלת המשך השירותים הנדרשים להפעלת המוקד הטלפוני. מנהלת האגף התחייבה לפרסם מכרז פומבי עד אמצע פברואר 2012. 2. במסגרת הקמת מערך המוקד הטלפוני הוחלט להטמיע מערכת CRM לניהול ותיעוד פניות לקוחות. מאחר והליכי ההרחבה של המוקד נמצאים בשיאם, ועל מנת שלא לפגוע במהלך הרציף של הקמת מוקד קול הבריאות ותפעולו, נדרש לאשר הרחבה נוספת לליווי תהליך ההטמעה של מערכת ה- CRM עי חברת תפן.
-
היקף כספי:
150,800
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/12/2011
-
מועד סיום ההתקשרות:
30/04/2012
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(4)(ב)(2) בתנאים זהים לתנאי ההתקשרות הראשונה ובנסיבות שבהן השמירה על האחידות נדרשת מטעמי חסכון ויעילות
-
מס' ח״פ:
520040973
-
שם הספק:
אינטליקנה בעמ
שירותי ניהול, יעוץ ומנהל
שירותי מחקר, הנדסה וטכנולוגיה