מהות ההתקשרות:
הארכת התקשרות - מכוח מכרז מרכזי 24-2009 לאספקת ריהוט משרדי עבור משרדי הממשלה
נימוקים למתן הפטור:
מכרז מרכזי 24-2009 לאספקת ריהוט משרדי כלל בתוכו שני סלים, סל 1 לאספקת ריהוט עץ וכיסאות, וסל 2 לאספקת ריהוט מתכת. ההתקשרות מתוקף מכרז זה החלה ביום 01.09.2009, למשך תקופה ראשונה בת שנתיים, קרי עד 31.8.2011. בסל 1 נבחרו 3 ספקים זוכים, טופליין בעמ, נגריית שירן ואו.די אופיס דיזיי מינהל הרכש מימש את כל האופציות, והאחרונה הסתיממה ב-31.8.2013. בימים אלה נמצא מינהל הרכש בשלבי כתיבה מתקדמים של המכרז החדש כאשר טיוטת מכרז מתקדמת הועברה להערות גורמי המקצוע במספר משרדים. לאור התנהלות לקויה של חברת שירן שבאה לידי ביטוי באי עמידה בדרישות המכרז, והחלטת מינהל הרכש להפסיק את ההתקשרות עם נגריית שירן, מתנהלים כיום הליכים משפטים מול נגריית שירן. נוכח האמור, הארכת תוקף המכרז מתבקשת עם שני ספקים בלבד: טופליין בעמ, ואו.די אופיס דיזיין, בשנה נוספת ועד ליום 31 באוגוסט 2014 או עד לסיום ההליך המכרזי, לפי המוקדם מביניהם.
-
היקף כספי:
20,000,000
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/09/2013
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/08/2014
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(4)(ב)(3) בתנאים זהים לתנאי ההתקשרות הראשונה ובנסיבות שבהן השמירה על האחידות נדרשת מטעמי חסכון ויעילות
-
מס' ח״פ:
-
שם הספק:
טופליין בע''מ
-
היקף כספי:
20,000,000
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/09/2013
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/08/2014
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(4)(ב)(3) בתנאים זהים לתנאי ההתקשרות הראשונה ובנסיבות שבהן השמירה על האחידות נדרשת מטעמי חסכון ויעילות
-
מס' ח״פ:
-
שם הספק:
או די אופיס דיזיין