מהות ההתקשרות:
הארכת תוקפו של המכרז לאספקת שירותי כוח אדם בתחומי המחשוב, בשיטת עלות בתוספת עמלה (קוסט פלוס)
נימוקים למתן הפטור:
בשנת 2009 פורסם המכרז המרכזי לאספקת שירותי מחשוב מממ 1-2009, רוב נותני השירותים אשר סיפקו שירותים במסגרת מכרז הקוסט פלוס עברו למודל מתן שירותים במסגרת המכרז לאספקת שירותי מחשוב, מממ 1-2009. אולם, נותרו נותני שירותים אשר עודם מספקים שירותים מתוקף מכרז הקוסט פלוס. לאחר פרסום המכרז, הגישו כ-130 נותני שירותים ממכרז הקוסט פלוס תביעה כנגד המדינה בטענה כי המכרז לאספקת שירותי מחשוב מרע את תנאי העסקתם ובדרישה להכיר בהם כעובדי מדינה, ולא כעובדים חיצוניים כפי שביקשה המדינה לעשות מכוח המכרז לאספקת שירותי מחשוב (להלן: תביעת הקוסט פלוס). טרם הגשת התביעה ובמסגרת בקשה לצו מניעה אשר הגישו נותני שירותים ממכרז הקוסט פלוס לבית הדין האזורי לעבודה, קבע בית הדין כי אין לשנות את מצבם של נותני השירותים כתוצאה מהמכרז לאספקת שירותי מחשוב. לפיכך, הפסקת קבלת השירותים מאת נותני שירותים אלה בנימוק לפיו הם מסרבים לעבור להעסקה לפי המכרז לאספקת שירותי מחשוב איננה אפשרית, ונדרשת הארכת מסגרת קבלת השירותים הנוכחית שלהם. היה ורצתה המדינה לסיים התקשרות עם נותן שירותים ממכרז הקוסט פלוס, עליה לנמק החלטתה בטעמים של חוסר שביעות רצון מעבודתו, תפקוד לקוי וכד' שאינם בקשר עם המכרז לאספקת שירותי מחשוב, סיום התקשרות כאמור אינם אפשריים לגבי כלל נותני השירותים ממכרז הקוסט פלוס ולכן לא ניתן להפסיק את קבלת השירותים הניתנים על
-
היקף כספי:
180,000,000
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/01/2014
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/12/2014
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(4)(ב)(3) בתנאים זהים לתנאי ההתקשרות הראשונה ובנסיבות שבהן השמירה על האחידות נדרשת מטעמי חסכון ויעילות
-
מס' ח״פ:
-
שם הספק:
רשימת ספקים