מהות ההתקשרות:
מתן פטור ממכרז לשכור תוספת שטח עבור הנהלת אגף על רישום מקרקעין במשרד המשפטים בירושלים
נימוקים למתן הפטור:
1. הדיור זמין ותואם את הצרכים הפונקציונאליים של היחידה. המשכיר יבצע שיפוצים והתאמות במושכר. המשרד הביע את רצונו להיכנס למקום המוצע. 2. ישנה חשיבות למיקום תוספת השטח בקרבה למשרדי היחידה הקיימים זאת היות ומדובר במשרדים של אותה היחידה. משכך, מדובר במיקום מיוחד הנדרש לצורך פעילותה התקינה והשוטפת של היחידה. 3. הדיור הממשלתי בחן מספר חלופות אפשרויות בהיקף שטח מתאים עבור התוספת המבוקשת בקומות 10, 15 ו-18 בבניין 'מגדל העיר', אך החלופות האלו לא צלחו בשל סיבות שונות, לפחות חלופה אחת לא יצאה לפועל כי המשכיר התחרט וזאת לאחר שאושרה על ידי וועדת המכרזים ולאחר שנשלח חוזה שכירות לחתימתו. 4. על פי התכנון הנוכחי, שלוש היחידות המחוזיות (לשכת רישום מקרקעין, המפקח ופקיד ההסדר), תעבורנה לקריה המחוזית לכשתוקם במחצית שנת 2018 ואילו הנהלת האגף תעבור בלוז שונה לבניין הנהלת משרד המשפטים לכשיוקם במועד מאוחר יותר. לאור השוני בלוחות הזמנים של היחידות ובעיה בסנכרון החוזים, הוחלט להעביר את הנהלת האגף לדיור החדש בקומה התשיעית ואת המפקח לדיור הנוכחי של הנהלת האגף בקומה השנייה של הבניין. 5. מדובר בחלופה היחידה שנותרה שתואמת את הדרישות הפוטנציאליות של היחידה, למעט ההתאמות שהמשכיר יבצע בעצמו ועל חשבונו, בהתאם לפרוגרמה והאפיון הטכני של הדיור הממשלתי. 6. מדובר בדיור לתקופה של כ-10 שנים עם אפשרות ליציאה מוקדמת, הח
-
היקף כספי:
3,850,000
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/06/2014
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/05/2024
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(14א)(א) - זכויות במקרקעין-מיקום מיוחד או תכונה ייחודית
-
מס' ח״פ:
510706310
-
שם הספק:
חברת משרדים במגדל העיר
ניהול נכסים
שירותי בנייה ואחזקת מבנים