מהות ההתקשרות:
תמא 42 הנה תכנית מתאר ארצית המשולבת לתחבורה יבשתית לדרכים, מסילות ומתקני תחבורה נוספים אשר יזמה המועצה הארצית לתכנון ובניה בשנת 2007 עם מנכל משרד התחבורה דאז. מטרתה להחליף את תכוניות המתאר הוותיקות לדרכים (מס' 3) ולמסילות (מס' 23) והיא תהווה לראשונה תמונה כוללת לתשתיות התחבורה הארציות בהווה ובעתיד. צוות המומחים שהוקם בשעתו וליווה את ההליך מתחילתו, קרי מאפריל 2008, היה משרד פרחי צפריר
נימוקים למתן הפטור:
1. הצוות המקצועי במשרד התחבורה עשה כל שניתן להחיש את סיום תכנית המתאר, אך כפי שבא בפני הוועדה פעם אחד פעם ונשאל על כך הייתה תשובתו כי העיכוב בסיום התוכנית מקורו בחילופי גברא בכירים הן במשרד התחבורה והן במשרד הפנים, דבר שדרש תשומות נוספות להעברת החומרים ולשינויים בתוכנית, בין היתר לאור שינויי מדיניות התכנון הלאומית של משרד הפנים. השינויים שנתבקשו על ידי משרד הפנים היו משמעותיים בעלי השלכות רוחב ועומק רבות על אופי וצביון התוכנית, דבר שהצריך שעות עבודה בלתי מבוטלות מול גורמים במשרד הפנים והביא לעיכוב של לא פחות מאשר מעל לשנתיים. 2. עד כה שולם סך לא מבוטל של כ-7 מלשח לא כולל מעמ. כל עיכוב נושא בחובו עליות נוספות, בלתי מבוטלות רוחביות על כלל המשק, כפי שניתן להבין ממהות התוכנית.
-
היקף כספי:
2,336,046
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/06/2015
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/05/2017
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(4)(ב)(3) בתנאים זהים לתנאי ההתקשרות הראשונה ובנסיבות שבהן השמירה על האחידות נדרשת מטעמי חסכון ויעילות
-
מס' ח״פ:
510702525
-
שם הספק:
פרחי- צפריר אדריכלים בעמ