מהות ההתקשרות:
הארכת הרחבת התקשרות לצורך העסקת יועץ בנושא גיבוש הסכם שכר לעובדי רשות המסים בישראל.
נימוקים למתן הפטור:
וועדת המכרזים המשרדית של מס הכנסה ומיסוי מקרקעין מתאריך 17.7.2012 בחרה בקוצ'יק יזמות ניהול ויעוץ בעמ (להלן: קוצ'יק) כזוכה בפנייתה לקבלת שירותי יעוץ להנהלת רשות המסים בישראל (להלן: הרשות), בנושא גיבוש הסכם שכר לעובדי הרשות. 1. בהסכם נקבעו שלושה שלבים: שלב ראשון - בחינת המצב הקיים והיכרותו. לרשות ניתנה האפשרות להארכת תוקפו של הסכם זה בשנה נוספת ואחרונה דהיינו עד לתאריך 31.7.2014 על מנת להתקדם לשלב השני בהסכם - בחינת האפשרויות לשינוי מצב הקיים. השלב השלישי והאחרון ליווי הנהלת רשות המסים בדיוני שכר. 2. במסגרת ההתקשרות עם קוצ'יק לעניין גיבוש הסכם שכר לעובדי הרשות נמצא כי יש צורך לבדוק את התאמת המבנה הארגוני של הרשות להסכם השכר המתגבש. 3. ועדת המכרזים מיום 16.3.2014 (פרוטוקול 20/2014) אישרה הרחבת ההתקשרות עם קוצ'ק אשר תכלול 6 אבני דרך ושלבי עבודה (שלב א' שלב ו') בעלות כוללת בסך 292,500 לא כולל מעמ כאשר השלב השביעי (שלב ז') יהיה אופציונלי ותמורתו לא תעלה על סך 93,500 לא כולל מעמ והזכות לממש את האופציה תהיה של רשות המסים בכפוף לאישור החשב הכללי במשרד האוצר. תקופת ההרחבה ההתקשרות נקבעה החל מיום 1.3.2014 ועד ליום 28.2.2015. 4. עד כה ביצע קוצ'יק 3 שלבים מתוך 6 השלבים נשוא ההתקשרות האמורה. 5. ועדת המכרזים אישרה הארכת הרחבת ההתקשרות עם קוצ'יק לביצוע השלבים ד' עד
-
היקף כספי:
207,090
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/03/2015
-
מועד סיום ההתקשרות:
28/02/2016
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(4)(ב)(1) בתנאים זהים לתנאי ההתקשרות הראשונה ובנסיבות שבהן השמירה על האחידות נדרשת מטעמי חסכון ויעילות
-
מס' ח״פ:
513133546
-
שם הספק:
קוצ'יק יזמות ניהול וייעוץ בעמ