מהות ההתקשרות:
התקשרות לצורך רכישת תלושי מזון לעובדי רשות המסים במכס נתבג בטרמינל 3.
נימוקים למתן הפטור:
1. באישור ועדת המכרזים מיום 1.2.2015 (פרוטוקול 30/2015) פורסם בתאריך 15.2.2015 באתר האינטרנט הממשלתי, באמצעות מערכת מנוף, דבר כוונת רשות המסים להתקשר עם רשות שדות התעופה בנתבג ,כספק יחיד, לרכישת תלושי מזון עבור 72 עובדי רשות המסים שמקום עבודתם בטרמינל 3 בנתבג, לצורך קבלת שירותי הסעדה מהמזנונים המופעלים עי רשות שדות התעופה בנתבג. 2. עד למועד האחרון לקבלת השגות לפרסום בתאריך 5.3.2015 לא הייתה כל פניה מאדם הסבור כי קיים ספק אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות הנל. 3. לאור זאת המליצה ועדת המכרזים מיום 16.3.2015 (פרוטוקול 48/2015) לוועדת הפטור המשרדית לאשר מתוקף סמכותה לפי תקנה 10א (ב) לתקנות חובת המכרזים, התקשרות עם רשות שדות התעופה בנתבג , כספק יחיד, לרכישת תלושי מזון עבור 72 עובדי רשות המסים שמקום עבודתם בטרמינל 3 בנתבג, וביניהם העובדים באולם הנוסעים, עובדי יסמ והעובדים ביחידת הכלבנים, לצורך קבלת שירותי הסעדה מהמזנונים המופעלים עי רשות שדות התעופה בנתבג , לתקופה החל מיום 1.2.2015 ועד ליום 31.1.2016 בעלות כוללת בסך 946,080 שח כולל מעמ כמפורט להלן: 72 עובדים X 60 תלושי מזון בחודש X18.25 ערך תלוש X12 חודשים= 946,080 כולל מעמ. 4. היות ועד למועד האחרון לקבלת השגות לפרסום בתאריך 5.3.2015 באתר האינטרנט הממשלתי, באמצעות מערכת מנוף לא הייתה כל פניה מאדם הסבור כי ק
-
היקף כספי:
946,080
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/02/2015
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/01/2016
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(29) - ספק יחיד
-
מס' ח״פ:
500102868
-
שם הספק:
רשות שדות התעופה בישראל
כיבוד, מזון, משקאות ומוצרי טבק