מהות ההתקשרות:
התקשרות לצורך רכישת תלושי מזון עבור עובדי רשות המסים בישראל, שמקום עבודתם במכס נתבג.
נימוקים למתן הפטור:
ועדת הפטור המשרדית אישרה ביום 23.3.2015 (פרוטוקול 6/2015 ) התקשרות עם רשות שדות התעופה בנתבג, כספק יחיד, לרכישת תלושי מזון עבור 72 עובדי רשות המסים שמקום עבודתם בטרמינל 3 בנתבג ובניהם העובדים באולם הנוסעים, עובדי יסמ והעובדים ביחידת הכלבנים לצורך קבלת שירותי הסעדה מהמזנונים המופעלים עי רשות שדות התעופה בנתבג לתקופה החל מיום 1.2.2015 ועד ליום 31.1.2016 בעלות כולל בסך 946,080 שח כולל מעמ. מר יאיר חוג'ה, מנהל אגף א' רכש נכסים ולוגיסטיקה הביא לידיעת ועדת המכרזים מיום 20.9.2015 (פרוטוקול 168/2015) כי לעובדי מכס נתבג קיימת אפשרות בחירה לרכישת תלושי מזון בין רשות שדות התעופה, מזנון נתבג וממן. בפועל עובדי מכס נתבג מממשים תלושי מזון בכמויות גדולות ממזנוני רשות שדות התעופה מאילו של ממן ומזנון בית המכס נתבג. אשר על כן, אישרה ועדת המכרזים מיום 20.9.2015 (פרוטוקול 168/2015) פרסום באתר האינטרנט הממשלתי באמצעות מערכת מנוף את דבר כוונת רשות המסים בישראל להתקשר עם רשות שדות התעופה, לצורך רכישת תלושי מזון עבור עובדי רשות המסים בישראל, שמקום עבודתם במכס נתבג, לקבלת שירותי הסעדה מהמזנונים המופעלים עי רשות שדות התעופה לתקופה מיום 1.9.2015 ועד ליום 31.1.2016, בהיקף כספי בסך 766,500 לפי החישוב הבא: כ- 140 עובדים X 60 תלושי מזון לעובד בחודש X 18.25 מחיר תלוש לעובד X 5
-
היקף כספי:
766,500
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
25/11/2015
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/01/2016
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(29) - ספק יחיד
-
מס' ח״פ:
500102868
-
שם הספק:
רשות שדות התעופה בישראל
כיבוד, מזון, משקאות ומוצרי טבק