מהות ההתקשרות:
רכישת תלושי מזון עבור עובדי רשות המסים בישראל, שמקום עבודתם בנתבג, לצורך קבלת שירותי הסעדה מהמזנונים המופעלים עי רשות שדות התעופה.
נימוקים למתן הפטור:
1. באישור ועדת המכרזים מיום 22.11.2015 (פרוטוקול 225/2015) פורסם ביום 1.12.2015 באתר האינטרנט הממשלתי באמצעות מערכת מנוף דבר כוונת רשות המסים בישראל התקשרות עם רשות שדות התעופה, לצורך רכישת תלושי מזון עבור עובדי רשות המסים בישראל, שמקום עבודתם בטרמינל 3 בנתבג, לקבלת שירותי הסעדה מהמזנונים המופעלים עי רשות שדות התעופה לתקופה מיום 1.1.2016 ועד ליום 31.12.2016 בהיקף כספי בסך 1,593,000 לא כולל מעמ. 2. גב' לימור אפרתי, מנהלת תחום נכסים ולוגיסטיקה הביאה לידיעת ועדת המכרזים מיום 7.2.2016 (פרוטוקול 69/2016 בסבב) כי המחיר לתלוש מזון הינו בסך 15.6 ללא מעמ אשר על כן שווי ההתקשרות הוא בסך 1,684,800 ללא מעמ. 3. היות ועד למועד האחרון להגשת השגות לפרסום בתאריך 22.12.2015 לא הייתה כל פנייה מאדם הסבור כי קיים ספק אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות הנל ולאחר שוועדת הפטור המשרדית בחנה את חוות דעתו של מר יאיר חוג'ה, בעלת הסמכות המקצועית ביחידה מיום 22.12.2015 ואת פרוטוקול ועדת המכרזים מיום 9.2.2016 (פרוטוקול 69/2016) אישרה ועדת הפטור המשרדית התקשרות עם רשות שדות התעופה, כספק יחיד, לרכישת תלושי מזון עבור עובדי רשות המסים בישראל, שמקום עבודתם בטרמינל 3 בנתבג, לקבלת שירותי הסעדה מהמזנונים המופעלים עי רשות שדות התעופה בהיקף כספי בסך 1,404,000 לא כולל מעמ לתקופה מיום 1.3.2016 ועד ליו
-
היקף כספי:
1,806,948
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/02/2016
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/12/2016
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(29) - ספק יחיד
-
מס' ח״פ:
500102868
-
שם הספק:
רשות שדות התעופה בישראל
כיבוד, מזון, משקאות ומוצרי טבק