פטור
מכרז מרכזי 02-2012 לאספקת צרכי משרדי - התקשרות המשך לרכישת ציוד משרדי - סל 1 - קטגוריה 7 - רכישת ציוד נילווה
פרס×× ×××× × ××תקשר×ת ×¢× ×¡×¤×§ ××××
×ר×× ××××ת ×××¢××
פרטי ההתקשרות
פרטי ההתקשרות
מהות ההתקשרות:
מכרז מרכזי 02-2012 לאספקת צרכי משרדי - התקשרות המשך לרכישת ציוד משרדי - סל 1 - קטגוריה 7 - רכישת ציוד נילווה
נימוקים למתן הפטור:
מכרז מרכזי 02-2012, סל מס' 1 לרכישת ציוד משרדי ונייר צילום והדפסה הסתיים ביום 31.01.18 לאחר מימוש כל זכויות הברירה (להלן: ההתקשרות הנוכחית). מכרז 14-2017 לאספקת צרכי ציוד משרדי אשר אינו כולל ציוד נלווה, ואשר יחליף את מכרז 02-2012, עתיד להיכנס לתוקף ביום 30.6.2018. בשל הצורך להמשיך ולספק מענה שוטף למשרדי הממשלה לרכישת ציוד משרדי לתקופה 01.02.2018-30.6.2018 (להלן: תקופת הביניים), הוארך סל 1 במכרז 02-2012 בפטור בשתי פעימות, עבור התקופה 1.2.2018-30.4.2018 מלבד פריטי נייר צילום והדפסה (קטגוריות 8 ו-9 למכרז) ועבור התקופה 1.5.2018-30.6.2018 מלבד פריטי נייר צילום והדפסה וקטגוריית החותמות (קטגוריות 2,8,9 למכרז), בהתאם לתקנות 3(4)(ב)(2) ו-3(4)(ב)(3) לתקנות חובת המכרזים התשנג-1993 (להלן: תקנות חובת המכרזים) בהתאמה, בעלות כוללת של כ-6 מיליון כולל מעמ. כמו כן מכרז 01-2018 לרכישת ציוד נלווה למחשב, סוללות וקלטות גיבוי וניקוי (להלן: ציוד נלווה) אשר עתיד להחליף את קטגוריית הציוד הנלווה למחשב במכרז 02-2012 סל 1 קטגוריה 7 (להלן: קטגוריה 7 למכרז), צפוי להיכנס לתוקף בחודש אוקטובר 2018. לאורהעובדה כי ההליך המכרזי במכרז 01-2018 טרם הסתיים, ולאור הצורך להמשיך ולספק מענה שוטף למשרדי הממשלה לרכישת ציוד נלווה גם לאחר סיום ההתקשרות מכח מכרז 02-2012 ביום 30.06.2018, ממליצה מנהלת ההתקשרות על ביצ
-
היקף כספי:
800,000 -
מטבע:
שח -
מועד תחילת ההתקשרות:
01/07/2018 -
מועד סיום ההתקשרות:
31/12/2018
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(4)(ב)(3) בתנאים זהים לתנאי ההתקשרות הראשונה ובנסיבות שבהן השמירה על האחידות נדרשת מטעמי חסכון ויעילות -
מס' ח״פ:
511846156 -
שם הספק:
גרפיטי - שיווק ציוד משרדי ונייר בע
מסמכים נלווים
מסמכים נלווים
התרחשה שגיאה
אנא נסה מאוחר יותר
נושאים
נושאים
אולי יעניין אותך גם
אולי יעניין אותך גם
הכרזה על מיקרוסופט כספק יחיד למוצרים ייחודיים