מהות ההתקשרות:
בקשה לאישור התקשרות עם הספק מיקרוסופט ישראל בעמ (511380693) לצורך קבלת שירותי פרמייר (תשתיות וישומים) כספק יחיד. מאחר והספק הינו הגורם היחיד המסוגל בוודאות מוחלטת לבצע את השירות האמור מהנימוקים הבאים:רצב מסמך מפורט
נימוקים למתן הפטור:
1. חוזי תמיכה מסוג פרמייר ניתנים בגלל אופיים ותכולתם אך ורק על ידי מיקרוסופט, כספק ויצרן התוכנה, ישירות מול לקוחות הקצה. 2. חוזי פרמייר וחוזי Psfd נמכרים כיום בישראל, כמו בכל מקום אחר בעולם, אך ורק על ידי חברת מיקרוסופט ישירות. אין אף חברה בישראל, שיכולה לתת ללקוח את התכולה המלאה של חוזה פרמייר. 3. חוזה פרמייר כולל TAM Technical Account Manager שהינו איש של מיקרוסופט שעבר הכשרה מתאימה ליישום מתודולוגיות התמיכה של החברה ומעביר ללקוחות את הידע הנצבר במיקרוסופט בכל העולם לגבי תמיכה בלקוחות Enterprise. אין אף חברה בישראל, למעט מיקרוסופט ישראל, שיכולה להציע TAM. ה-TAM מייצג את הלקוח במיקרוסופט ואת מיקרוסופט בלקוח ומאפשר קשר ישיר בין הלקוח למיקרוסופט. 4. רק בחוזה פרמייר יש מחויבות ישירה של מיקרוסופט אל הלקוח, לגבי זמני תגובה (SLA) לתקלות בהתאם לחומרתם כנדרש בגופי Enterprise עם מערכות Mission Critical. בחוזי תמיכה אחרים (שאינם פרמייר) המוצעים על ידי גורמים שונים אין מחויבות כזו של מיקרוסופט. 5. רק אנשי תמיכת פרמייר נגישים לכל מאגרי המידע הפנימיים של מיקרוסופט בנושאי תקלות ותמיכה ויכולים ליצור קשר ישיר עם צוותי הפיתוח של מיקרוסופט במקרה של תקלות הדורשות מעורבות של אנשי פיתוח. חלק ממידע חשוב זה מועבר בדחיפה ללקוחות פרמייר. 6. רק בחוזי תמיכה מסוג פרמייר כלולים ימי הדרכה מיוחדים ל
-
היקף כספי:
232,128
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/02/2019
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/12/2019
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(29) - ספק יחיד
-
מס' ח״פ:
511380693
-
שם הספק:
מיקרוסופט ישראל בעמ
שירותי ניהול, יעוץ ומנהל
שירותי יעוץ לניהול
שירותי כוח אדם
שירותי יעוץ משפטי
ניהול נכסים
שירותי מחקר, הנדסה וטכנולוגיה
שירותי הנדסה מקצועים
שירותי מיחשוב
טכנולוגיית הייצור