מהות ההתקשרות:
בקשה לאישור ביצוע רכש שלא במסגרת מכרז מרכזי מס' 16.5.0.7
נימוקים למתן הפטור:
במסגרת תכנית העבודה לשנת 2019 מתוכננת רכישה של ריהוט עבור לשכת מנכל. נעשתה פניה לחברת מירז החברה הזוכה במסגרת המכרז המרכזי של מנהל הרכש זאת במסגרת הוראה מס' 16.5.0.7 לטובת קבלת הצעת מחיר לרכישה של ויטרינה ללשכת מנכל לצורך אחסון מסמכים. בהתאם לכך הוצגו המידות הנחוצות לביצוע העובדה, התקבלה סקיצה וכן הצעת מחיר עס 4,200 . על פי תנאי המכרז, חברת מירז יכולים לספק את המוצר רק במידות מוגדרות במכרז ובמידה ומדובר במידות אשר שונות מהסטנדרט, ניתן לבצע זאת במסגרת ריהוט מותאם המזמין רשאי להזמין מהזוכה פריטי ריהוט מותאם לפי מידה, וזאת בהיקף כספי שלא יפחת מ - 15,000 שקלים. מכיוון שמדובר על רכישה של ריהוט פחות בסכום שאינו עולה על 15,000 לא ניתן לבצע את הרכישה במסגרת המכרז המרכזי בנידון. לאור האמור, פנינו למנהל הרכש כשעפ הנחייתם, יש להגיש בקשה לאישור ההתקשרות שלא דרך המכרז המרכזי בוועדת הפטור בחשכל. מצב בנספחים של פרוטוקול ועדת המכרזים, אישור/ המלצת מנהל הרכש בנידון.
-
היקף כספי:
4,200
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
18/08/2019
-
מועד סיום ההתקשרות:
30/09/2019
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 14ב - מכרז מרכזי
-
מס' ח״פ:
-
שם הספק:
אד מירז תעשיות