מהות ההתקשרות:
האגף לתכנון תחבורתי במשרד התחבורה הינו אחד האגפים הבכירים במינהל תכנון ופיתוח תשתיות ועוסק במגוון נושאים תכנוניים בתחום התחבורתי בכל רמות התכנון עם דגש על תכנון מערכתי ובטיחותי, בתחומים כגון: תכנון סטטוטורי של רשתות הדרכים והמסילות בישראל, קידום תכניות אב מחוזיות/מטרופוליניות וכלה בתכניות אב ברשויות מקומיות, מימוש סמכויות המפקח על התעבורה, השתתפות ומעורבות בתכנון הסטטוטורי/מערכתי/אורבני כנציגי שר התחבורה במוסדות התכנון הארציים והמקומיים, סמכויות רשות תמרור מרכזית, גיבוש תכנית
נימוקים למתן הפטור:
המכרז החדש פורסם ביום 4.7.19, במסגרת המענה לשאלות ההבהרה למציעים התקיימו שני סבבים ולפיכך המועד להגשת ההצעות נדחה ליום 30.10.19. בתיבת המכרזים נמצאו 3 הצעות ונקבע צוות משנה לבדיקת ההצעות בהתאם לתנאי המכרז. לאור העובדה כי ההליך המכרזי נמצא בשלב בדיקת ההצעות ובמקביל ישנו עומס רב על האגף המקצועי לאור פרויקט הדגל של נתיב + וכתיבת הליך מכרזי שני למכרז זה ולאור נימוקים נוספים שהועלו בפניית האגף המקצועי ובמהלך הדיון, וועדת המכרזים ערה לצורך בהמשך רציף במתן שירותי המנהלת עי הספק הנוכחי לנוכח שביעות הרצון הגבוהה מעבודת הספק וממליצה לוועדת הפטור להאריך את ההתקשרות ב-5 חודשים נוספים החל מיום 1.1.2020 ועד ליום 31.5.2020 או עד לבחירת הזוכה החדש במכרז, המוקדם מבין השניים.
-
היקף כספי:
5,833,330
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
01/01/2020
-
מועד סיום ההתקשרות:
31/05/2020
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(4)(ב)(3) בתנאים זהים לתנאי ההתקשרות הראשונה ובנסיבות שבהן השמירה על האחידות נדרשת מטעמי חסכון ויעילות
-
מס' ח״פ:
515081685
-
שם הספק:
מ.ת.ל - מנהלת תכנון תחבורתי לישראל