מהות ההתקשרות:
הרחבת התקשרות עם מוקד קול הבריאות לטובת התמודדות עם משבר הקורונה
נימוקים למתן הפטור:
1.בהסתמך על מכתבה של גב' איילת גרינבאום אריזון, מנהלת תחום השירות, נדרשת התקשרות עם בזק אונליין למתן מענה טלפוני בנושא משבר הקורונה במסגרת מוקד קול הבריאות מכח תקנה 3(2) לתקנות חובת המכרזים, והכל כמפורט להלן: 2. אגף השירות של משרד הבריאות אחראי על מענה בקו ראשון ללקוחות משרד הבריאות באמצעות מוקד קול הבריאות. המוקד מופעל ידי חברת בזק אונליין מכח מכרז 11/2011 ומספק מענה ומידע לציבור הרחב, למטופלי מערכת הבריאות, לעסקים ולעוסקים בבריאות ובכל התחומים שעליהם אמון משרד הבריאות. 3.בתאריך 05.09.19 אישרה ועדת המכרזים מימוש אופציה אחרונה במכרז עם בזק אונליין עד ליוני 2021. בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, בשבועות האחרונים מוקד כל הבריאות נדרש לתת מענה רציף למשבר, חלה משמעותית בהיקף המענה לשיחות - מענה לאלפי שיחות ביום (למעלה מ 10,000 בימים האחרונים) וכן הורחבו הימים והשעות בהן פועל המוקד. המוקד משמש בימים אלה כתובת עיקרית למתן מענה רציף לציבור הנרחב בנושא משבר הקרונה ומתן מידע חיוני לציבור בנושא. לפיכך כדי לתת מענה מיידי לפניות הציבור בנושא קיים צורך בהול להוסיף להתקשרות הקיימת תחום פעילות מיוחד לטובת מתן מענה לטיפול במשבר הקורונה. כמו כן יש צורך לתמחר רכיבים הנדרשים בשל אופי הפעילות המיוחדת של המוקד, שלא היו כלולים במסגרת ההתקשרות המקורית במכרז: 1.היקף השיחות המקסימלי נפרד מזה הקב
-
היקף כספי:
4,000,000
-
מטבע:
שח
-
מועד תחילת ההתקשרות:
17/03/2020
-
מועד סיום ההתקשרות:
17/05/2020
-
מתן פטור מסתמך על תקנה:
תקנה 3(2) - התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש
-
מס' ח״פ:
513050898
-
שם הספק:
בזק און ליין בעמ